سکه های حراجی کاملا استاندارد بانک مرکزی هستند!

با توجه به گفته های سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، سکه های حراجی همه دارای عیار 900 در هزار و تمامی استاندارد های بانک مرکزی هستند. کسانی که خلاف این را می‌گویند قصد سواستفاده و سود جویی در این راه را دارند.

سکه تمام وکیوم هیراد

اگر قصد فروش سکه حراجی خود را دارید، سکه هیراد خریدار سکه حراجی شما به قیمت روز بازار می‌باشد. همچنین اگر قصد فروش ندارید و از مخدوش شدن آن نگران هستید، سکه هیراد سکه شما را بررسی و داخل وکیوم خودش پلمپ می‌کند.

بیشتر بخوانید:‌ چرا سکه وکیوم پرس شده بخریم؟

اصغر بالسینی، سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت:‌ «انواع سکه های تحویل داده شده از طرف بانک مرکزی اعم از سکه تمام، نیم و ربع به ترتیب دارای وزن 8.136 گرم، 4.068 گرم و 2.034 گرم هستند.» او همچنین افزود عیار تمام سکه ها 900 در هزار است و طرح سکه ضرب بانک مرکزی تصویر امام و بارگاه امام رضا می‌باشد.

در آخر بالسینی تاکید کرد که مراقب سودجویان در بازار باشید و سکه های خود را به قیمت واقعی اشان بفروشید زیرا تمامی سکه ها دارای استاندارد های بانک مرکزی هستند.

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید