ارزش پول ملی بیشتر خواهد شد!

نماینده مجلس، روبرت بگلریان در مصاحبه اخیر خود با توجه به ارزیابی هایی که اخیرا انجام داده است، گفت: «سیاست های بانک مرکزی در کنترل تراز نامه های بانکی و تورم، روندی مثبت و اثرگذار بوده.» او همچنین افزود در حوزه های اقتصادی به ویژه کنترل تورم و نقدینگی، این سیاست ها اثر گذاری بیشتری داشته اند.

روبرت بلگریان

روبرت بگلریان (عضو کمیسیون انرژی مجلس)، سیاست های کلی بانک مرکزی را مهم ترین اقدام دانست و گفت: «در حوزه های خرد و جزئی، نباید انتظار داشت که بانک مرکزی اعمال سیاست کند.» با این حال سیاست گذاری های بانک مرکزی، شامل تمامی حوزه های اقتصادی را در برمیگیرد.

با توجه به گفته های بگلریان، شرکت های دولتی معمولا به روش های مختلف و ارتباطاتی که دارند می‌توانند منابع مورد نیاز خود را پیدا کنند. این در حالی است که بخش خصوصی بیشتر از شرکت های دولتی از این منابع محروم می‌شوند.

در طی مصاحبه ایشان تاکید کردند که بانک مرکزی سیاستگذاری هایی را ضد تورم پیش گرفته است که شامل همه شرکت های دولتی و خصوصی به طور عادلانه خواهد شد. او همچنین اضافه نمود ارزش پول ملی بیشتر و اعتماد ملت به سیستم بانکی و پولی بیشتر خواهد شد.

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید