از ترفندهای فروشندگان سکه بورسی آگاه باشید!

در بازار سکه، موضوعی عجیب مشاهده می‌شود. زمانی که سکه‌ای را از بورس یا مرکز مبادلات خریداری کرده‌اید و برای فروش به سکه‌فروشی مراجعه می‌کنید، متوجه می‌شوید که برخی از فروشندگان، به‌ویژه در بازارهای تهران، اصفهان و گاهی شیراز، ادعا می‌کنند که این سکه‌ها “بورسی” هستند و به همین دلیل، 500 هزار تا 2 میلیون تومان ارزان‌تر خریداری می‌کنند. این رویه، سوءاستفاده آشکار از مشتریان است.

سکه طلا چیست

تیم خرید و فروش سکه هیراد همیشه تأکید دارد که برای خرید و فروش سکه، حتماً به فروشندگان معتبر و خوشنام اتحادیه مراجعه کنید. لطفاً برای فروش سکه‌های خود به طلافروشی‌ها، صرافی‌ها و طلاسازی‌ها مراجعه نکنید، زیرا آن‌ها تخصص لازم را ندارند و ممکن است در ارزیابی سکه‌ها دچار اشتباه شوند.

سکه بورسی،بانکی نیست!

علم سکه شناسی

به گفته هایی نظیر “سکه باز است و در پک نیست” یا “خوب ضرب نشده” اعتماد نکنید. این‌ها دلایل موجهی نیستند و تنها بهانه‌ای برای سوءاستفاده از مشتریان است. سکه‌ها دو نوع هستند: بانکی و غیربانکی. سکه‌های بانکی در ضرابخانه بانک مرکزی ضرب می‌شوند و کاملاً معتبر هستند. سکه‌هایی که در بازار توسط سودجویان و متقلبان در کارگاه‌های غیرقانونی ضرب می‌شوند، غیربانکی و تقلبی هستند و ارزش آن‌ها به‌شدت کمتر است.

بیشتر بخوانید:‌ تفاوت سکه بانکی و غیر بانکی

تیم برند سکه هیراد اعلام می‌کند که هر نوع سکه ای که دارید و در پک نیست، به قیمت روز خریداری می‌کنیم و هیچ تأثیری بر قیمت نخواهد داشت. اگر نگرانی در مورد بسته‌بندی سکه‌های باز دارید، ما پس از اصالت‌سنجی توسط کادر تخصصی سکه‌شناسانمان، در صورت تأیید، سکه‌ها را با برند هیراد برای شما پک خواهیم کرد.

لطفا تجارب و نظرات ودرخواست هایتان را با ما به اشتراک بزارید.

نویسنده: عادلی

 

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید