صعود بازار سکه امروز، چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403

با توجه به سایت اتحادیه طلا و جواهر، سکه امامی در روز گذشته به قیمت 40.400 هزار تومان رسید و کمتر کسی حاضر به خرید سکه طلا میشد.

سکه های باز و وکیوم شده هیراد

اکنون فعالان بازار سکه روند سکه امامی در روز چهارشنبه را پیش بینی کرده اند. با توجه به قیمت طلا جهانی در روز سه شنبه که صعود کرد و به 2358 دلار رسید؛ برخی از فعالان بازار معتقدند امروز قیمت سکه به دنبال روند طلا جهانی، صعودی خواهد شد.

برای برخی دیگر مولفه مهم برای پیش بینی قیمت سکه، نرخ دلار است. این دسته از افراد باور دارند تا زمانی که روند قیمت دلار نزولی باشد؛ امکان صعودی شدن بازار سکه وجود ندارد. همچنین معتقدند دلیل کاهش حجم تقاضا در بازار، کمبود نقدینگی در اواخر ماه است و تا زمانی که پولی وارد بازار نشود، شاهد هیچگونه روند صعودی برای دلار نخواهیم بود.

برخی دیگر از فعالان بازار سکه معتقدند دلیل پایین آمدن قیمت سکه تعطیلی های مداوم بازار طلا بوده و این مورد بر روند بازار تاثیر گذاشته است. اما امروز صبح خبر از معافیت شش ماهه طلافروشان از ثبت موجودی، منتشر شد. لازم به ذکر است که در اخبار منتشر شده، گفته شده که این مهلت قابل تمدید است.

با توجه به گفته های فنی های بازار سکه، مرز 40.500 هزار تومان بسیار برای سکه فروشان مهم است. اگر قیمت بالای این مرز بماند، احتمالا به پله هشتم کانال خواهد رسید. اما اگر به پایین این مرز برسد، قیمت تا پله دوم کانال 40 میلیون تومان پایین خواهد آمد.

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید