تاثیر سفر وزیر خارجه عمان بر بازار سکه

برخی از تحلیلگران سیاسی معتقد هستند که سفر وزیر خارجه عمان به تهران قبل از توسعه روابط و مناسبات تجاری بین تهران و مسقط، به احتمال زیاد برای مناسبات برجامی و فرابرجامی انجام شده است. این ادعا تحلیلگران نیز به دلیل میانجیگری عمان در توافق هسته ای ایران با 5+1، می‌باشد.

سکه های امامی هیراد

در تاریخ 6 خرداد خبر سفر بدر البوسعیدی، وزیر خارجه عمان به تهران و ملاقات و گفت و گو با علی باقری،  سرپرست امور خارجه ایران در رسانه ها منتشر شد. از همین رو معامله گران می‌گفتند که در بازار طلا و سکه دوباره سیگنال های عمان به چشم می‌خورد.

با این وجود، در جریان معاملات روز های اخیر قیمت سکه امامی کانال 40 میلیون تومان را پس گرفت و حتی امروز به قیمت 41.500 هزار تومان نیز رسید.

خرید آنلاین سکه

با توجه به گفته های تحلیل گران اقتصادی، اگر نرخ دلار دیگر پایین نیاید، به احتمال زیاد قیمت سکه نیز نوسانی خواهد شد. با این حال برخی از معامله گران ادعا می‌کنند جلسه رصد اقتصادی با ریاست مخبر برای کنترل و مدیریت قیمت دلار تا انتخابات است.

 

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید