‎خرید مطمئن سکه با سکه هیراد

‎                                                                     خرید مطمئن سکه با سکه هیراد
برای اینکه در خرید سکه ضرر نکنید، بهترین کار این است که سکه را از فروشگاه‌های معتبر و با وکیوم و مشخصات همان فروشگاه خریداری کنید. سکه هیراد با سابقه‌ای درخشان و کارشناسان مجرب، سکه‌ها را پس از کارشناسی دقیق با پرس کارت برند هیراد و با ضریب امنیتی بالا به شما مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.

سکه مطمئنسکه هیراد

 

• پرس سکه هیراد دارای 32 ویژگی امنیتی است که برخی از آن‌ها عبارتند از:
1. کاغذ با جنس پول: این کاغذ از بانک مرکزی تهیه شده و از جنس پول است، بنابراین از لحاظ امنیتی بسیار مطمئن است.

 

2. تصویر سه‌بعدی و الیاف نامرئی: کاغذ دارای تصویر سه‌بعدی و الیاف نامرئی است که نور ماوراءبنفش را منعکس می‌کند، این ویژگی‌ها باعث می‌شود که تقلب در آن بسیار دشوار باشد.
 

3. گلیوش خطی و حلقه‌ای: کاغذ دارای گلیوش خطی و حلقه‌ای، خطوط با ضخامت‌های متغیر و ریزنوشته‌های مخفی است که به امنیت بیشتر آن کمک می‌کند.
 

4. چاپ با مرکب نامرئی: کاغذ دارای زمینه با ریزخطوط و چاپ با مرکب نامرئی است که زیر نور یووی قابل مشاهده است، این ویژگی‌ها باعث می‌شود که اصالت آن به راحتی قابل تشخیص باشد.
 

5. فیبر نوری و شماره سریال امنیتی: درون کاغذ دارای فیبر نوری و شماره سریال امنیتی است که زیر نور یووی از رنگ شرابی به سبز تغییر می‌کند، این ویژگی‌ها امنیت آن را دوچندان می‌کند.
 

6. ترمال حرارتی: کاغذ پرس سکه هیراد دارای مهر حرارتی است که با لمس گرمای دست کمرنگ شده و دوباره به حالت قبلی بازمی‌گردد، این ویژگی باعث می‌شود که تقلب در آن بسیار دشوار باشد.
 

7. مهرهای برجسته: روی پرس لمینت سکه هیراد از مهرهای برجسته به نام هیراد در فونت‌های فارسی و لاتین در هشت قسمت مجزای کارت استفاده شده است، این ویژگی‌ها باعث می‌شود که اصالت آن به راحتی قابل تشخیص باشد.

8. و ...

سکه معتبر

 

نکته: دقت داشته باشید همانطور که در تصویر فوق مشاهده مینمایید، علاوه بر اِلمان های ذکر شده مواردی دیگری نیز وجود دارد که بنابر دلایل امنیتی از معرفی های آنان معذوریم.

 

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید