سکه های دیجی کالا

### سکه‌های دیجی‌کالا
با توجه به مشاهدات و تجربه بازار و بازخورد مشتریان، مواردی را برای شفاف‌سازی و راهنمایی مشتریان گرامی عنوان می‌کنیم تا در انتخاب خود بهترین خرید را داشته باشند.


#### دیجی‌کالا: پیشرو در فروش اینترنتی
همان‌طور که می‌دانید، دیجی‌کالا در فروش اینترنتی در ایران پیشرو است. پس از خاطره منفی سکه ثامن که سال‌ها پیش به وجود آمد، دیجی‌کالا توانست این تابوی بد و بی‌اعتمادی را بشکند و دوباره چراغ فروش اینترنتی سکه را روشن کند و بر اساس نیاز، این بازار را استارت بزند.


#### همکاری سکه هیراد با دیجی‌کالا
سکه هیراد نیز همگام با دیجی‌کالا وارد چرخه فروش اینترنتی شد و به صورت مستقل نیز فعالیت می‌کند. در این مسیر، مشکلاتی وجود داشت که در این بخش به شفاف‌سازی و بررسی نقاط ضعف و قوت فروش اینترنتی می‌پردازیم.


### مشکلات و راهکارها


#### کمبود سکه‌شناس‌های حرفه‌ای
در کشور ما، تعداد سکه‌شناس‌های حرفه‌ای بسیار کم است و بسیاری از فروشندگان سکه تخصص و تجربه حرفه‌ای ندارند. جاعلان از این ضعف سوءاستفاده کرده و سکه‌های غیربانکی و تقلبی را به وفور در بازار عرضه می‌کنند.


#### اقدامات سکه هیراد
سکه هیراد با دعوت از تمامی همکاران سکه‌فروش در سراسر ایران و حتی طلافروشان و دیگر فعالان صنف طلا، دوره‌های حرفه‌ای سکه‌شناسی خصوصی و فشرده برگزار کرده است. اتحادیه طلا و جواهرات تهران نیز اقدامات مشابه و مثبتی انجام داده و در دانشکده طلای خود دوره‌های سکه‌شناسی برگزار کرده است.


### فروش اینترنتی در دیجی‌کالا


#### فروشندگان منتخب
فروشندگان منتخب دیجی‌کالا برندهای معتبر و با تجربه‌ای هستند که سال‌ها در این صنف فعالیت دارند. البته، برخی فروشندگان با اهداف سودجویانه و دانش و تخصص ضعیف نیز مشاهده شده‌اند که در این روند دوام نیاورده و یا به زودی حذف می‌شوند. بازار به‌طور خودکار بر اساس عملکرد، کاسبان درست‌کار و با وجدان و متخصص را نگه می‌دارد و کاسبان متقلب و دغل‌باز را از چرخه خارج می‌کند.


### راهکارهای خرید مطمئن


#### خرید از فروشندگان خوش‌نام
برای خرید مطمئن، از فروشندگان خوش‌نام که عضو اتحادیه طلا هستند خرید کنید. سکه باید دارای مشخصات و نام فروشنده باشد تا در صورت بروز مشکل، بتوانید به مرکز خریداری شده مراجعه کنید.


#### موارد نادر سکه‌های غیربانکی
بنا به مشاهدات، موارد انگشت‌شماری از سکه‌های دیجی‌کالا توسط فروشندگان ضعیف عرضه شده که بانکی نبوده‌اند. در این صورت، می‌توانید به فروشنده مراجعه کرده و بر اساس قوانین اتحادیه، تعویض یا خرید انجام دهد. همچنین، دیجی‌کالا نیز این کار را برای شما انجام می‌دهد.


### اقدامات سکه هیراد
سکه هیراد اعلام می‌کند که هر سکه‌ای که از دیجی‌کالا خریداری شده باشد، با هر برندی که باشد، با قیمت بالاتر از بازار خریداری می‌کند. این اقدام به منظور اطمینان‌بخشی به مشتریان انجام شده است.


### سخن آخر
سکه هیراد با پشتیبانی و مشاوره از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب، بدون تعطیلی، آماده پاسخگویی به مشتریان عزیز است. لطفاً دغدغه‌های خود را در خرید و فروش سکه با ما در میان بگذارید تا بهترین خرید را تجربه کنید.
نظرات و پیشنهادات خود را برای بهبود عملکرد ما ارسال کنید.

 

نویسنده : عادلی

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید